Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku
Hellebrandová, Kateřina ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Janeček, Václav (oponent)
Teoretická část práce popisuje marketing v oblasti kultury, konkrétně tance, a definuje specifika dnešního internetového světa. Zaměřuje se na nástroje a nejvýznamnější aspekty aktuální marketingové praxe a také na tanec twerk, u kterého zkoumá historii, současnost i důvody, proč se stal celosvětovou senzací. Praktická část se potom podrobně věnuje analýze třech uměleckých subjektů - tanečnice Anety Antošové, tanečního studia STAGE Praha a baletu Národního divadla Brno. Komparací kvantitativních dat období před a po implementaci twerk marketingu se snaží zhodnotit vhodnost a úspěšnost tohoto kroku. Analýza je doplněna kvalitativními expertními rozhovory s osobnostmi české taneční i marketingové scény.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.